Thursday, February 26, 2009

hidup aku..........


Bg korunk yg blom knl sper aku,please read my blog ni&maaf klu xbgtaw awal2.Klu korunk tgk aku,normal jer kn,tp terdapat tersembunyi dibalik per yg korunk nmpk tu.Aku dilahirkn 1/4/86 di spital Tengku Fauziah kangar pada kul 3.30 pg(agak2 aku:P).Aku pada lahir dgn keadaan biasa seperti baby2 lain,kegembiraan family aku xterhingga kerana dpt ank lelaki pertama dlm keluarga.Tapi kegembiraan itu bakal bertukar mnjadi sesuatu yg buruk kerana seminggu lpas aku lahir,aku dmm panas yg amat sgt akibat cuaca ketika itu kemarau kt perlis.Keadaan aku mnjadi teruk apabila kaki&tgn aku tiba2 membengkok.Ayh aku bertanya pada doktor yg rawat aku npe jadi camni,doktor itu kata ni reaksi biasa klu dmm(tengkorak hg doktor:P),aku telah diambil air tulang blkg&dirawat,tp sbb ketiadaan kelogikkan ketika itu mengatakn aku bkl OKU,diorg biarkn je.Msok umo aku 1-2 thun,mmg sah aku xdpt berjalan,ayh&ibu aku ketika itu xdpt aku bygkn kesedehan diorg tp diorg redha je ketentuan Ilahi.Mcm2 cara dh diorg wat untuk pulihkn aku termsok ke fisio(hingga kini)tp sia2.Aku berskolah seperti org len,aku sekolah di Sekolah RendahTengku Budriah Arau.Disitu aku menjalani kehidupan seperti knk2 len.Aku berkrusi roda time skolah dlu.Aku gak dpt byk mmber2.Antara mmber yg aku syg ialah Syakir b.Zabawi,Shahrudin Shaari,Amirudin Osman,Wan Hazimin,Amran Che Rani,Nasrol,Zaim ank msia,Khalil johari,Khalid romen,Deq pik sayuq,Nurhidayu tun Ali(ex gua ni:P)Rifhan lipan,Shafina shapener,Sarah hanim&byk lg.Aku rindu saat2 dgn diorg ni:(.Hanya Allah je taw cmne aku syg&rindu diorg ni.Aku xlanjutkn study ke skolah menengah sbb pyh oku cam aku nk naik bagunn tggi2.Aku juz dok kt umh lpas tamat skolah rendah&study per yg ptut.Pada thun 2007,aku join myspace&frenster semata mata nk cari mmber aku&mmber bru,&aku dpt la mmber2(ni aku cter kt next blog k).Aku skarang 23 thun&still cmni,OKU,tp aku redha dgn pemberianNya.Aku harap korunk mengerti npe aku xgtaw korunk(dh korunk xtny:P)&ngerti keadaan aku.&aku mntk,sesper baca ni,jgn la sedeh sbb aku xsuh sedeh pon:p,&lyn la aku sebagaimana korunk knl seblom ni.Akhir kata dr aku,banggalah untuk dri kita seadanya....


RYUX ALONE.....

No comments:

Post a Comment