Thursday, February 26, 2009

Member&Cinta....


Salam,disini aku nk cter cmne aku dpt mmber2&cinta(xtaw ader ke x:P).Lepas aku abis skolah rendah,aku dok umh,xde kwn sbb lost contact.Kesunyian itu jelas terasa smpi la umo 16,aku blaja komputer,ader gak masa abiskn dpn pc.Pada thun 2007,ati aku terasa nk mencari blik kawan2 lmer daku,aku gunakn objektif terdekat,per lg,pc le:P untuk mncari kwan2 aku yg lme xdgr brita&cari kwan2 bru.First web yg aku msok ialah angelfire,kt situ aku dpt beberapa alamat mmber2 lmer tp xtaw nk contact cmne.Lpas tu aku join myspace&frenster,akhirnya dpt gak jumpa beberapa mmber lmer&bru.Pling byk mmber bru la:p.Aku kt myspace&frenster men add jer,smpi la frenster wat satu widget chat untuk org2 cari kenalan dlm&luar ngra.Kt wdget tu,byk room dr msia,indon,philipin untuk dipilih join.First room aku adalah Malaysia Gemilang,tapi room tu cuma sekejap je sbb owner@presidentnyer bz je:P.Lpas tu aku join room yg pling aku syg smpi skarang iaitu Borak Malaysia.Room Borak ni menyimpan suka duka yg xmungkin aku lupa smpi bila2.Room tu juga byk ajar aku byk bnda termsuk cinta:">.First love cyber aku dier org utara,tp hubungan kitaorg xde sbb bf dier xbg:P.Pling aku xdpt lperkn love dgn seseorg ni.Tp disebbkn kesilapan bodoh,aku clash lg(padan muka:P)Aku gak dpt "adik2"dari mcm2 negri dlm web2 tertentu.Per pon,aku syg mmber2 aku&thanks sbb jd mmber aku...

Info:Pada sper yg baca blog ni,igt la,cinta akan abadi klu kita syg org yg kita syg,exspecially mmber2 kita k...

LOVE ALL by RYUX;)

1 comment: