Monday, May 18, 2009

U NEVER WALK ALONE...


Pada sumer perminat bola sepak EPL(english premier league),dh tentu taw sper juarakn.Tahniah la pada Man U kerna menjuarai skali lagi untuk tahun ni.Buat fan Man U,tahniah la&aku mintak maaflah klu tersombonkkan dri terkutuk team anda,bkn per,kita nk memeriahkn suasana bola sepakkn.Bagi aku,walopun team aku(Liverpool)xdpt sebarang kejuaraan thun ni,tp aku puas hati la.Puas hati dgn kekuatan pasukan aku(LFC)&puas hati dpt kongsi suasana bola sepak tersebut dgn member2.Klu thun lpas,aku sokong gak&amik taw gak tentang EPL ni tp xserius mcm thun ni.Tp per pon thun depan LFC akan kembali merampas kesemua kejuaraan,haha,insyaallah.Tq pada member2 yg tlah memperangatkn aku&diperangatkn oleh aku sepanjang EPL ni,tq byk3&kita jumpa thun depan k.&1 yg perlu anda ingati,U NEVER WALK ALONE by RYUX:P

No comments:

Post a Comment